בלוגים חופשה בקאפ דאג - אוגוסט 2021

זוג: בן - 46 בת - 40 איזור: גוש דן והשרון

חופשה בקאפ דאג - אוגוסט 2021

פורסם ב - 18/08/2021 בשעה 17:54
פוסט ארוך, למיטיבי לכת.. האתר הזה היה מקור המידע העיקרי שלנו על קאפ דאג כשרצינו לדעת מה קורה שם, לפני הפעם הראשונה שלנו, וחשבנו לתת לכם טעימה מהחופשה שלנו עם מידע מעודכן, כולל ענייני קורונה, נקווה שזה יסייע למי שמתכנן לבקר וזקוק לזה. אז נתחיל מזה שזה יהיה הביקור השלישי שלנו בכפר הנטוריסטי, הפעם האחרונה הייתה ב2019, אז היינו לשבוע בתחילת יולי, כל כך נהנינו שעוד באותו שבוע הזמנו שבוע נוסף לסוף אוגוסט. אנחנו חזירים שבולעים את החיים... החלטנו הפעם בשל החשש מקורונה ננסה לגלות אחריות, להמעיט באירועים מרובי משתתפים ואכילה בחוץ, ונקווה שנעמוד בכך. נדגיש שזו החוויה האישית מהניסיון שלנו, אנחנו לא מומחים גדולים אבל מכירים מספיק כדי לעזור לחדשים. אז למי שלא מכיר, קצת רקע על הכפר הנטוריסטי, הוא הוקם כבר ב1974 ע"י הממשלה כאתר לערומיסטים, נמצא בקצה עיירת הנופש Cap D'agde, הסמוכה לעיר Agde, ואין גדול ממנו בעולם. עד כאן ויקיפדיה. עם השנים הפך הכפר ליותר סווינגרי ולמרות שהנטוריסטים ה"אמיתיים" מתלוננים על זה שהסווינגרים והסקס משתלטים על המקום, זאת האבולוציה אז איך נגיד בעדינות, שיזדיינו. יש בכפר כמה מתחמי ענק של דירות עם מבנה ארכיטקטוני מיוחד, ובסה"כ כ 20,000 איש נופשים בו בחופשת הקיץ בזמן נתון. הליופוליס - מבנה עצום בצורת פרסה שבו הדירות הן בהיקף ובמרכזו יש מרכז מסחרי גדול, וגם את אחד המלונות המפורסמים בכפר, Le Jardin d'Eden או בקיצור עדן. בפתח של הפרסה הסמוך לים ממוקם מועדון הסווינגרים הגדול ביותר שראינו בשם Le Glamour, בקומה אחת יש רחבת ריקודים, מקומות ישיבה ומינגלינג ובקומה נוספת יש גם מתחמי משחקים, מיטות והרבה סקס. יש שם גם צוות עובדים, חלקם שחורים ושחורות שתפקידם לבדר ולזיין את האורחים, הם חלק מההפקה ואנחנו לא בקטע של אנשי מקצוע בתחום הזה אז כדאי לכם להיות עירניים אם זה משנה לכם. סמוך למועדון הסווינג לה גלאמור, יש את הגלאמור ביץ', מתחם חיצוני עם בריכה שסביבה רוקדים ומזדיינים, וכמה מטרים ממנה מתקיימות מסיבות הקצף המטורפות (mousse party), אבל לא בימי הקורונה. קצרה היריעה מלספר על המסיבות האלה, רק נגיד שזו חוויה משוגעת שבה נרקמות הרבה היכרויות, כולם מפלרטטים, מלטפים את כולם בחסות הקצף, מתחככים כבדרך אגב ומחייכים. פורט נטור - מבנה עצום נוסף בצורת שמזכירה את האות Y, בזוויות שלו יש חזיתות מסחריות עם מינימרקט, חנויות, מסעדות וכמה מועדונים חזקים, המרכזיים שבהם הם Waiki Beach, Tantra, Kamasutra והפופולרי ביותר ביניהם בתקופתנו, מועדון Melrose. אנחנו לא חובבי מועדונים ומסיבות מרובות משתתפים גם בימים ללא קורונה אז לא יודעים להמליץ לכם מניסיוננו, אולי אחרים יוכלו בתגובות... פורט אמבון - מבנה פחות גדול בצורת סהר, בקומות העליונות דירות נופש ובקומת הקרקע עשרות רבות של חנויות מכל הסוגים וכמה מועדונים, ביקרנו שם במועדון בדסמ לא גדול אבל מושלם בשם Clair Obscur, מעוצב יפה עם ריהוט בדסמי למשחקים ובונדג', אנשים מגיעים בהופעה מושקעת והשומר בכניסה מצליף באוויר עם שוט ארוך. באותו מתחם יש גם את הסאונה על שם הספר "סיפורה של או" - HISTOIRES D'Ô, המקום הוא בעצם מועדון סווינג גדול עם חדרים פרטיים, כוכים נסתרים, ג'קוזי גדול ומקלחות, הדבר המעניין הוא שהמקום מחולק ל2 מתחמים צמודים עם כניסה נפרדת לחלוטין וביניהם דלת מקשרת, במתחם הראשון יש כניסה רק לזוגות ונשים, ובמתחם השני כניסה לגברים יחידים, הזוגות יכולים לעבור לגברים אבל לא להיפך. במתחם הזוגות כולם מתערבבים עם כולם, ובמתחם הגברים ראינו לא מעט פעילות גאנג באנג וגלורי הול. חוץ ממבני הענק יש עוד כמה מתחמי מגורים ומלונות קטנים יותר ברחבי הכפר, וחייבים לציין את מחנה הקראוונים/קמפינג הנטוריסטי העצום Rene Oltra שמכיל אלפי ביקתות, אוהלים, קראוונים מכל המינים והגדלים, הוא ברובו מאכלס ערומיסטים ומשפחות, ופחות סווינגרים. החופים של הכפר מסודרים באופן די ברור מדרום לצפון (לצפון מזרח אם להיות קטנוניים), נתחיל מדרום, שם הכניסה למרינת פורט נטור והמגדלור המפורסם הם גבול הכפר הנטוריסטי. משם בהתחלה יש את החופים meridienne ו Galion הרגועים והנוחים, לרוב רואים שם זוגות, אלה החופים הקרובים והנגישים ביותר למתחמי המגורים והמון אנשים עוברים שם בדרכם לים. אחריהם מצפון יש את החוף שצמוד למחנה הקראוונים ושם יש בעיקר משפחות בכל הגילאים, לא נדיר לראות ילדים קטנים או מתבגרים עם ההורים והסבים/סבתות, כולם ערומים ומשחקים בחול ובמים. אמרנו כבר גן עדן? בהמשך יש את המסעדה וחוף Paralia עם מיטות השיזוף שתמיד תפוסות, בעבר היו שם מסיבות אחר הצהריים מדליקות, הפעם בגלל הקורונה זה לא קורה. מחוף פרליה וצפונה מתקיימת פעילות מינית עניפה בחוף שנקרא באופן רשמי מפרץ החזירים (La Baie des Cochons), שם יש גם אקטים מרובי משתתפים במים ובשבילי הדיונות הנושקות לחוף, כשרואים התקהלות צפופה של עשרות גברים אפשר להניח שבמרכזה יושבת אשה חובבת בוקאקי (Bukakke). אפשר לעשות סקס בחוף, אבל תוך דקות יהיו סביבכם כמה צופים שמשחקים בבולבולון ומקווים להזמנה, לא אהבנו את זה...לחובבי הז'אנר בלבד. כמובן שזה מקום מצויין להיכרויות ופלירטוטים, רק כדאי שתתמקמו באיזור של אנשים שמעניינים אתכם כי הנדל"ן שם צפוף ואנשים לא מפנים את מקומם לאורך שעות, יש שם המון צרפתים מהממים מטוגנים בשמן ברונזה עמוק. החוף הצפוני והאחרון לפני הגבול של הכפר זה החוף של הקהילה הלהט"בית, אנחנו ממליצים בחום גם לסטרייטים, לא ראינו פעילות מינית שם אבל כן הרבה אהבה, יש הרבה הומואים, קצת לסביות, קצת סטרייטים, וגם לא מעט בחורות עם זין, גברים עם שדיים, וכולם מקבלים אותם בלי ליחשושים או נעיצת מבטים, כיף לראות. קצת על השבוע הספציפי שלנו שם: היום הראשון- אנחנו תמיד מגיעים לצרפת יום אחד לפני החופשה בכפר ומעבירים לילה בברצלונה. הפעם ספרד אדומה אז טסנו למרסיי. אגב, בטיסות אף אחד לא ביקש את בדיקת הקורונה שנעשתה בישראל, אבל כן ביקשו לראות את החיסונים. במרסיי שכרנו רכב ונסענו לכיוון צפון-מערב לכפר קטן בשם לה קרו שנמצא בהרי מסיב סנטרל (massif central), שם הזמנו מראש חדר בטירה עתיקה מימי הביניים שנמצאת בבעלות של זוג מקסים בשם פיליפ ואיזבל מתגורר בה ומפעיל אותה כמלון בוטיק. הטירה נקראת שאטו דו קרו והיא נבנתה במאה ה-13 עבור הבישוף של האיזור. הנסיעה לטירה אורכת כשלוש שעות משדה התעופה במרסיי, יצא לנו לשלם בערך 25 יורו לאגרות בכבישים, הדרך הכפרית מרהיבה ביופיה וירוקה לגמרי גם באוגוסט. לאחר שהגענו, פיליפ הבעלים החביב עשה לנו סיור ברחבי הטירה והחצרות הפנימיות והסביר על ההיסטוריה של המקום, מרגישים ממש כאילו אנחנו בסצינה ממשחקי הכס. התמקמנו בחדר, טיילנו קצת ברגל בכפר, ביקרנו בכנסייה העתיקה של הבישוף שממוקמת ממש מול הטירה, ולאחר מכן יצאנו למסעדה בשם Auberge du Chat Perché,(אולי אלוהים יודע איך לבטא את זה), מסעדת בשרים נחמדה שנמצאת בין החומות של טירה ענקית עוד יותר בכפר סמוך. האווירה היא צרפת של ימי הביניים. הארכיטקטורה, האוכל, הסיורים בכפר, ההרים והיערות הבלתי נגמרים מסביב, מרתק ושונה מכל מקום שהכרנו. היינו עייפים מהטיסה אז התקפלנו לשינה די מוקדם. היום השני- בבוקר קמנו לארוחת בוקר צרפתית עם קרואסונים מדופפים שאי אפשר להפסיק לאכול, מיצים, יוגורט, ריבות, וכמובן אי אפשר בלי באגט וחמאה. טוב בכל זאת צרפת. בסביבות 11 בבוקר נפרדנו מפיליפ ואשתו איזבל והתחלנו בדרכנו דרומה לקאפ דאג, נסיעה של כשעה ועשר דקות במורד ההרים אל החוף. כשהגענו לקאפ הדופק התחיל לעלות וההתרגשות מתחילה עמוק בבטן, הגענו לגן עדן ומרגישים כאילו חיכו רק לנו. הרשמה מהירה בסוכנות AGN בכניסה לכפר, משם למשרד הסמוך להכין אישור כניסה לרכב לכל התקופה(18 יורו) וקדימה לג'רדין דה בבילון - המלון שבו קורה הכל. הסופ"ש הכי חזק בשנה אמנם מתחיל רק עוד יומיים, ב12 עד ה17 לחודש, אבל אנחנו חזירים ולא מספיקים לנו רק 5 ימים אז הוספנו יומיים לפני. המלון די בסיסי, אל תצפו למשהו יוקרתי, זה בכלל לא העניין בקאפ, במלון יש דירות עם מטבח מאובזר, כיריים, מדיח כלים וכל מה שצריך כדי להתנהל בנווחות. בדרכנו לבבילון עצרנו לקנייה גדולה בסופרמרקט U שנמצא 10 דקות נסיעה מהכפר, מאחר והמלון מגיש רק ארוחות בוקר. קנינו כל מה שצריך כדי לבשל לנו ארוחות ולא להזדקק למסעדות, הקנייה כולה עלתה כ200 יורו. אחרי שנתיים שלא היינו בקאפ רצינו לעשות סיבוב, אז לפני הכל - התפשטנו! בהליכה מהמלון לכיוון החוף כבר אפשר לראות את כולם ערומים, זוגות זוגות, ואנחנו מבינים כמה המקום הזה חשוב לנו ומרגש אותנו. יש וייב מיוחד בכפר הנטוריסטי, אנשים מכל רחבי העולם וכולם במצב הכי בסיסי שלהם, ערומים כביום היוולדם. יש רזים, שמנים, צעירים, זקנים, אף אחד כאן לא מושלם, אבל אם תסתכלו לעומק, בכל אחד אפשר למצוא משהו יפה ? בשעה 1900 הולכים למפגש היומי של ההיכרויות על הבאר ב Vanille Fraise, פוגשים כמה אנשים שכבר שנתיים אנחנו מתכתבים איתם מישראל, כוס יין לבן, קצת חיבוקים, נישוקים וגם ליטופי טוסיקים הדדיים שמאשרים לכולנו שגם פנים מול פנים הכימיה עובדת ולא רק אונליין.. קובעים להיפגש בהמשך ואנחנו חותכים חזרה למלון לאכול ולעשות סקס, כי מכל העירום והפלירטוטים מסביב אנחנו כבר אש. בלילה עושים עוד סיבוב בפורט נטור ופורט אמבון, שני מתחמי דירות גדולים עם מועדונים, מרכזי בילוי וחנויות, כולם לובשים את בגדי הערב שלהם שבקאפ זה אומר שהנשים מתלבשות כמו זונות עם קלאס... לנז'רי, רשתות שקופות או מחוררות שאפשר לראות הכל, ביריות ולפעמים רק שרשראות ואקססוריז, והגברים בספורט אלגנט, או חשוף, לפעמים תחתון עור, בלי חולצה, אבל אל תתפלאו אם תראו גבר הולך רק עם קולר, כלובון לזין ופלאג עם זנב נעוץ לו בישבן. פשוט יש הכל מהכל, והכל מתקבל כאן בחיוך ובונז'ור הסיבוב הלילי מעייף ומדליק ואנחנו חייבים לעשות סקס שוב אז חוזרים לחדר וסוגרים את הלילה יחד. היום השלישי- קמנו יחסית מוקדם, אנחנו בדירת קרקע שנמצאת ממש 2 צעדים מהבריכה ושם מוגש בופה ארוחת הבוקר, תופסים לנו מיטת שיזוף ענקית (רק אחר כך הבנו שאם לא תתפסו מוקדם, לא יהיה לכם מקום ישיבה ותיאלצו לעמוד בבריכה או בסמוך אליה). אז יש 2 סוגי מסיבות בריכה, Apero pool זו מסיבה חינמית שמתקיימת אחה"צ ופתוחה גם למי שלא מתארח בבבילון, ויש את מסיבת הבריכה המפורסמת של המלון בבילון שנקראת פשוט Pool party בימי רביעי ושישי, היא בתשלום למי שלא מתארח במלון והתור בכניסה משתרך לאורך עשרות מטרים. הבוקר יום רביעי וזו הייתה המסיבה השנייה ומשעה 10:00 המקום התחיל להתמלא במהירות עד אפס מקום, מאות אנשים בבריכה וסביבה, רוקדים, מוצצים, מלקקים, וממששים, דיג'יי פגז שמקפיץ את המקום ברמיקסים של אייטיז והיפהופ, כולם קופצים ומשפריצים מים לפי הקצב. המון זוגות שווים בעיקר מצרפת, בריטניה, ספרד ואיטליה. בכניסה ממתינים זוגות בתור שזוג אחר יצא ויתפנה להם מקום להיכנס וגם זה בעמידה. אין מיטות פנויות, צפוף עד אפס מקום. ב18:30 המסיבה נסגרת והמקום מתחיל להתרוקן, חלק מהזוגות/שלישיות/רביעיות עדיין מזדיינים ללא הפסקה על שפת הבריכה ובמדשאה בחזית ואנחנו עדיין משתדלים להיות אחראים, לא נכנסים למים ולא מתערבבים עם זוגות אחרים, נראה כמה זה יחזיק.. כדי לספק את היצר האקזיביציוניסטי שלנו, אנחנו מזדיינים בסלון עם ויטרינה פתוחה, מול העוברים והשבים שאוהבים מאד את המחזה, ומתארגנים לצאת אל מחוץ לכפר. לפני היציאה עברנו בבית המרקחת הסמוך, שם תירגמו לנו את תעודת החיסון הישראלית לקורונה כך שקוד ה QR יעבוד ברחבי אירופה, השירות הוא חינם ולוקח כרבע שעה. יצאנו לנמל קאפ דאג, מחוץ לכפר הנטוריסטי, העיר עמוסה באלפי תיירים שחוגגים את הואקאנס במתקני הלונה פארק, באטרקציות ומאות המסעדות באיזור הנמל. הצפיפות הייתה יותר מידי בשלב מסויים אז אחרי טיול רגלי קצר החלטנו לחזור לכפר. טוב, גם רצינו כבר להתפשט, מודים. הערב גם הגיעו לכפר חברים קרובים ויקרים לנו במיוחד שלא התראינו איתם כבר שנתיים, תיאמנו את החופשה הזאת יחד ל2020 וביטלנו בגלל הקורונה, הפעם זה קורה ואנחנו מתרגשים מאד לפגוש אותם. היום הרביעי- היום מחזור הנופש מתחיל רשמית והכפר מתמלא באלפי זוגות, אנחנו קמים ב8 בבוקר לקפה ובופה על הבריכה במלון, שמים מגבת לשמור לנו מיטה בלוקיישן טוב ומעבירים כמה שעות בצ'יל. היום הגיעו גם זוג ישראלים מקסימים שהכרנו בהתכתבות עוד מהארץ וחיכינו להכיר במציאות, הם טיילו השבוע בכמה מקומות יפים בטירוף, ניקח מהם טיפים לטיול הבא. חוץ מזה הם גם שווים וגם מעניינים והם בטח קוראים, אז אם הם יחליטו לספר לכם מי הם, תוכלו לראות את זה בתגובות. קיבלנו מהם גם מידע איכותי על סצינת הסווינג ברחבי העולם, תודה לכם חברים! הזוגות מטפטפים למלון, ועד אחר הצהריים הכל כבר מתמלא. הערב ב20:00 יש מסיבת פתיחה בבריכה של הבבילון, היא נקראת Extravaganza וכל הזוגות החדשים בכפר מגיעים אליה. למי שלא אורח של המלון, עבור כניסה למסיבות בריכה משלמים 30 יורו, ויש מידי יום עוד הרבה אירועים ומסיבות ברחבי הכפר. הדיג'יי שוב מפציץ, המסיבה עם הופעה של אלופת צרפת בריקוד על עמוד - דוריס ארנולד, מופעי אש, רקדניות ובהמשך נפתח גם בופה (נראה שהקורונה לא מטרידה אותם כאן יותר מידי, אותנו דווקא כן אז נמנעים מהתגודדויות סביב אוכל..) כל הזמן אפשר לראות זוגות מסביב לבריכה עסוקים בסקס, בהתחלה בעיקר בינם לבין עצמם, חלקם באורלי, חלקם בסקס אירוטי מלטף, ויש גם כאלה שמשתוללים בסקס פראי וחדירות כפולות. זה ממש לא מרגיש לנו סליזי, זה מרגיש משוחרר, הכל מתקבל בברכה ובחיוך,המון פלירטוטים בין זוגות וחשמל באוויר, ולפעמים כשאחד הזוגות נותן שואו מיוחד הוא זוכה למחיאות כפיים נלהבות. אנחנו בגן עדן. למרות האקשן זה לגמרי נפוץ ומרגיש בנוח רק לשכב על המיטה הסמוכה, לצפות ולהידלק.. המסיבה מסתיימת אחרי חצות, לא זוכרים בדיוק מתי כי יש המון הסחות דעת והתרגשות והניידים לא איתנו רוב הזמן. אז חגגנו במסיבה פרטית עם זוג החברים הקרובים שלנו, הם מקפידים על ריחוק חברתי ולא מתערבבים עם זוגות אחרים וזה הסתדר מושלם עבורנו ועבורם, אז המשכנו את הערב יחד. WOW בסיום המסיבה אנחנו מותשים ומתקפלים לישון, מחר בבוקר יש מסיבת בריכה שאמורה להיות משוגעת. היום החמישי- ב21:00 הייתה מסיבת פול מון בבריכה, אמרנו כבר שאנחנו לא חובבי מסיבות, אבל המסיבה הזאת הייתה יוצאת דופן. הכי טובה שהייתה לנו שם ובפער גדול. היה מלא אבל לא דחוס, אנשים דפקו הופעות מושקעות לפי הדרס קוד היומי (צבעי ניאון), חלק לבושים וחלק רק צבעו עצמם על גוף עירום, כולם בתאורה אולטרה סגולה, זוהרים ויפים. רוקדים מסביב לבריכה בטירוף ובשלב מסויים הדיג'יי קורא לקפוץ למים לקצב הרמיקס המטורף של opus ועשרות קופצים עם הביט ומשפריצים מים לשמיים. מחזה מיוחד שחוזר על עצמו כמה פעמים. גם מי שלא רוקד מאז החתונה (אני) רוקד כאילו אף אחד לא רואה אותו, פשוט אי אפשר לעצור את הסחף. היום השישי- בבוקר אנחנו בבריכה באווירה רגועה, מעבירים שעתיים שלוש בצפיה הדדית, חיוכים ופלירטוטים עם זוג ממש חמוד, הבחור גבר גברי עם ידיים של מוסכניק, אבל עם מבט וריח של נשלט... הם מחייכים ונראים מאד בעניין שלנו אבל אנחנו עדיין צריכים לבדוק התאמה. נתקלים בהם אחר כך ליד הבר, היכרות קצרה וזה מאשר את התחושה שלנו שהם חובבי שליטה/קקולד מהצד השני, ואנחנו מאד אוהבים כאלה.. קובעים להיפגש ולהכיר במסיבה בערב.. נראה מה יהיה. בצהריים אוכלים במסעדה של חוף Paralia, יש שם מנות טובות ונדיבות, סטייק אנטריקוט 300 ג' עם תוספת עולה 26 יורו, טעים ושווה בהחלט. מהמסעדה הולכים למינימרקט לקנות עוד יין לבן לערב (לא מבינים גדולים ביין, בקבוק טוב עולה 10-15 יורו) וחוזרים לחדר. בלילה מסיבה טובה, אנחנו לא פוגשים את הזוג הנשלט מהבוקר, אבל את החברים הקרובים שלנו כן היום השביעי- בצהריים יש מסיבה מדליקה בגלאמור ביץ', היכן שהיו מסיבות הקצף, עכשיו אסור בגלל הקורונה אז הסבו את המתחם לספות ישיבה וקצת אביזרי בדסמ מקובעים לקירות. אנחנו פוגשים שם את הזוג מהבריכה, מקשקשים קצת על העדפות וגבולות, הם מספרד, היא שולטת והוא נשלט סיסי שלה, אוהבים משחקים קינקיים ואנחנו קובעים להיפגש אצלם בדירה בלילה.. וואו. עדיין לא עיכלנו לגמרי את מאורעות אותו לילה, היה חיבור ממש טוב בין כולם, לא רק פיזי, ולגמרי רכשנו לנו חברים יקרים ולבביים שנשמור איתם על קשר ונבקר כשנהיה בספרד. וכמובן שתיאמנו לשנה הבאה בקאפ. היום השמיני- מתארגנים לעזיבה, הפרידות עצובות עד כדי דמעות, החיבור בין זוגות במקום הזה הוא מהיר ועמוק, אולי בגלל שכולם ערומים שם מסממני מעמד או עושר, או שבגלל שכולם עם נפש חופשייה ומאפשרת שלא עושים עניין מדברים כמו סקס ועירום, ואולי בגלל שכולם מתפזרים בסוף לבתיהם המרוחקים ואין חשש מקשרים שיחרגו מגבולות הסקס. אולי גם הכל מהכל.. עושים הרבה תיאומים ויש הרבה רצון הדדי כן לתאם לשנה הבאה לאותו סופ"ש. רכשנו כמה חברים קרובים מכל רחבי היבשת, חלקם גם היו בישראל ומתכוונים לבקר שוב בתום הקורונה, ואת חלקם ללא ספק נבקר כשנהיה באיזורם. גם 2 זוגות ישראלים יקרים פגשנו שם, אנשים טובים באמצע הדרך. עשינו בדיקת pcr יום לפני בכניסה לכפר, עלה 50 יורו לאדם, הרכב השכור שלנו מאובק בחניה ולא ראה הרבה כביש, ואנחנו עושים פעמינו חזרה למרסיי, הפעם זה ישירות אז לוקח כשעתיים ורבע. דילגנו על כל כך הרבה חוויות כי אי אפשר הכל, מסיבות נושא, היכרויות, טיפים והמלצות, ובאמת שאפשר לכתוב על זה ספר. תם ונשלם לשנה הנוכחית, נשמח לעזור לכל מי שיש לו שאלות ורוצה לבקר שם, בפרטי או בתגובות. זוגתי שתחיה היא צדיקה גדולה, תמיד בסוף החופשה שם היא ממלמלת ללא הפסקה את הפסוק הנצחי "אם אשכחך קאפ דאג תשכח ימיני..." צדיקה שלי.